Sista minuten resa!

Då blir det en liten resa till Växjö i morron. Micke, tränaren, ringde mig tidigare ikväll och frågade mig om jag ville spela division 2 i morgon eftersom Jennifer blivit sjuk av vaccinet :( Men så fick jag ju då den stora äran att hänga med Sophie, Marcus, Mange, Dennis och nån till har jag för mig...att spela i serien med dom. Ska bli riktigt kul :D Men nackdelen är ju tyvärr att ja måste gå upp väldigt tidigt. Ska samlas utanför Aurahallen kl. 07.00...vilket betyder att jag måste gå upp ca kl:05.30. Och det känner jag ju verkligen inte för. Men man ställer ju upp för laget! Så ja borde väl gå och lägga mig nu om jag inte ska vara helt död i morron när jag ska gå upp. Mne ja har mobilen med mig hela dagen såklart. Bara till att smsa när som.




Pusspuss & godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0