Veckan i stora drag!

Jag börjar med fredagen, för jag kom på att jag inte har uppdaterat sedan innan det!!! Spenderade hela kvällen med min underbara Jessica. Li, Siri och Simon kom oxå. Vi hjälptes åt med maten som var tacos. Jessica o Siri rev osten, det andra skötte jag^^ till maten fick vi även finsmaka lite rödvin. Jag tyckte de var gott...men de tyckte verkligen inte Jessica. I stället drack hon Cocka Cola, bra val ;)

Efter maten hade vi de bara mysigt, kolla tv käka godis o drack mer Cocka. Vi han även med ett litet bråk med tre fjortisar när vi hade varit och handlat dricka. Nära på att vi börja slåss oxå, men riktigt så långt gick det inte! Tur det, annars hade dom bara fått så mycket stryk ;)


Jag och min Siri♥


Tack för dagen min älskling!♥

Lördag!
Idag var det tävling på hemmaplan. DM var det dags för denna gången. Gcik väldigt bra för min del. Kom 2:a i singel och 1:a i mixed med Dennis Tran. Grattis till oss :D

Söndag!
Gjorde inget vettigt denna dag, för utom att plugga...men tycker inte ja va så bra på att plugga i heller. Så e det ibland.

Mån-Tors!
Har inte gjort så värst mycket nu i veckan. Tränat lite och umgåts med kära folket i staffanstorp. Ont i huvet hela torsdagen så skippade träningen och träffade Frida, Krissy, Max och Emil i stället. Mysigt!

(Kommer fler uppdateringar sen om vad som händer idag! )


Pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: JESSICA'

tack för fredagen.

älskar dig! <3

2009-11-21 @ 19:13:51
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-11-30 @ 12:58:22
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0