Otursdag nr.1

Dagen började ganska bra....ända tills smarte jag hade mobilen i bakfickan och skulle bsöka toaletten. När ja då skulle dra ner brallorna bara sa det "Plopp" och mobilen låg och plaskade i toaletten :S Snabbare än blixten tog jag upp den och tog isär alla delar som gick. Sedan försökte jag desperat torka den på alla möjliga sätt...men den funkar fortfarande inte =( Så jag får väl vänta nån dag och se om den fungerar då. HOPPAS,HOPPAS,HOPPAS!!!

Liten stund senare när jag skulle blanda saft till Oscar råkade jag ju så klart spilla ut saften på nästan hela köksgolvet. Och där låg sedan jag och Matte som oxå hjälpte mig att torka upp all den klibbiga saften :S Tack så mycket :)

Sen häde det nog inte så mycket mer än att jag nästan tappade ett glas som jag räddade i sista sekunden. Så kan det gå. Tror verkligen att jag behöver lite sömn nu!




Pusspuss, sov super gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0