NÖFF NÖFF...UOINK....!!!

Vanlig tråkig skoldag idag. Händer inte så mycket spännande just nu! Men idag när ja skulle träna va jag riktigt slö. Men efter en liten tids spelande kunde ja knappt röra mig på plan...när ja sen frågade min tränare om vad det var, sa han att jag har fått Benhinneinflamation! Så jag får inte träna på ett par dagar nu, och så måste jag köpa Zoon! Så skulle det tydligen gå bort ganska snabbt så jag kan börja träna redan på måndag igen :D Får snällt göra som dom säger o hoppas på det bästa!

För övrigt har jag bara väldigt mycket träningsverk. Var på Forum i tisdags med klassen på idrotten och hade "Body pump". Riktigt jobbigt var det. Armarna var som gelé när vi var klara. Men ja överlevde i alla fall! För utom då att jag har djävolusisk träningsvärk i axlar och bröst nu :( Usch.
Men jag fick i en liten pratstund med min jessica'älskling innan träningen idag. Eller ja vet inte om man kan kalla det för snacka..vi GRYMTADE :D NÖFF NÖFF!!! Fattar inte riktigt vad vi höll på med, men vi hade sjukt kul ;D Hittade även ett klipp på youtube som är värt att se ;)

NÖFF NÖFF :D


Men nu ska jag gå och plugga lite mer fransak innan jag ska sova. Har prov på fredag som jag känner på mig att det inte kommer gå jätte bra :( Jaja.



Pusspuss & godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0