Närmar sig med stormsteg!

Snart är den stora dagen kommen. Då Man ska vara finklädd, ha fina håruppsättningar, stora blombuketter ska bäras och mycket folk kommer från alla håll och kanter. Och allt kretsar kring en kvinna som bär en vit underbar klänning, och en man vid hennes sida. Jag pratar förstås om bröllop. Min älskade mamma har funnit sin andra riktigta kärlek som hon vill tillbringa resten av sitt liv med. Och den 2/1-10, äger brölloppet rum mellan min mamma Tytti Palmkvist och hennes blivande man Anders Sjöbeck. Ser verkligen fram emot ett bröllop! Jag har redan hittat en underbart fin lila klänning. Och alla andra i familjen har också hittat vad dom ska ha på sig. Men mammas klänning är helt klart finast. Vacker vit klänning med långt släp och fina utsmyckningar.

Men min kära mamma kom en dag till mig o frågade mig om en sak. Om jag skulle vilja sjunga på bröllopet! Först blev ja lite förskräckt, tänk att stå inför så många man känner och sjunga. Men nu har jag bestämt mig för att sjunga. Tycker gott ni kan lyssna på den låt som jag ska sjunga.

Av längtan till dig - Åsa Jinder.



Har övat en hel del, men nu återstår det bara att öva med pianisten och låta mamma höra det. Skulle inte förvåna mig om JAG mitt i sången, skulle börja gråta. Men ja får försöka hålla igen! =)


My Heart Belongs To You! ♥


Pusspuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0