Student.

Då har man vatt på student i helgen! Min kusin Dennis som stod på tur. Åkte upp till småland där han bor nästan direkt efter skolavslutningen....vilket jag verkligen inte ville, men så fick det bli! Sov hos mormor på en stenhård madrass o sen
på fredag morgon skulle vi stå i ösregn o kolla när han sprang ut...KUL!!! Åkte till A6 sen i alla fall o shoppa lite, fast tror inte ja hitta nått :S
På lördagen va de i alla fall studentkalas, gjorde mig fin o va på plats vid 2 tiden, fick massa god mat och sen blev det
kladdkaka till efterrätt. På kvällen sjöng vi "SingStar", så klart va de jag som vann ju, hehe ;)
Sen på va de söndag o dags att köra hem till kära MALMÖ! Fick stå i bilkö i 2 min pga bilolycka :( men kom hem till slut i
alla fall! Blev pizza till mat för ingen orkade fixa nått annat! Nu väntar jag bara på att det ska bli måndag så ja kan träffa
min älskade Chrille <3

Pusspuss! <3



Grattis till Studenten kusin Dennis :D





Barn & Fritid!


Kommentarer
Postat av: Moa

e de han på bilden bakom??

2009-06-15 @ 08:08:34
Postat av: evelina

ja de är det :D

2009-06-17 @ 00:51:35
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0