Fel tid!

De va ju egentligen tänkt att jag skulle träna idag. Men så blev de inte! Kom till träningen när den skulle börja (klockan fem), men där var inte en jäkel....Sen trilla poletten ner, sommarlov=sommartider på träningen! Så de va bara till att gå igen. Men som tur va hade jag min Johanna till sällskap, så vi gick till mobilia o chilla lite i stället, de va trevligt det med :) Jag gjorde i alla fall ett fynd eller vad man sksa kalla det, köpte mina älskade schtekar brillor på JC, love them ;) Men eftersom det inte blev någon träning idag ska jag va så duktig att jag stack ut ocg sprang i stället (a)



Schtekar'n no.1

Köpta på JC för bara 149 kr. =D



Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: matilda!!

så nu har du äntligen fått dem! hoppas du får användnung av dem! :P <3

2009-06-17 @ 12:31:59
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0