Älsklingen min!<3

Idag har jag och min lilla älskling sovit här i stp. Va ute och träffade lite folk, först träffade vi Johan och hans kompis Björn. Det blev en lång åktur i Johans bil till landet ingenstans. Med andra ord körde vi vilse och kom nästan till BARA! Men som tur var hittade vi tillbaka igen och då var det SUSHI hemma hos mig. Jag som har ätit det innan skrattade bara när jag såg jessica försöka få upp fiskbitarna desperat och hungrig...fast det gick väl som det gick! Sen fixade vi oss lite till och stack ut för att träffa Oscar med C och Oskar med K. Sen blev det även en liten pratstund hos MAX. Jag och jessicca vill dra hem till Oscar för att ta ett nattdopp i hans pool men det ville inte han :( I stället gick vi till Anneroskolan och gungade i den stora "KINAGUNGAN" Jag blev lite illamående och kändes som att jag skulle SPY, så dom fick värsta panik och trodde att jag skulle spy på dom! Sen pallade vi inte vara ute längre så vi stack hem till mig och chillade popcorn och tv. Efter bara ett litet tag deckade både jag och jessica.
Idag ska vi till Helsingborg där det blir massa shopping. Snacka om att mna kommer bli ännu mer pank än man är nu.

Pusspuss älskar dig jessica<33



Jessica, Oscar och Jag när vi gungade ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0