Uppdatering av blogg!!!


Jag har varit lite dålig på att uppdatera min blogg nu på sistonde :P Men nu kommer det en veckouppdatering om vad ja har hittat på under denna veckan i staffanstorp :D

MÅNDAG:

 På förmiddagen blev det en cykeltur in till Lund med familjen. Gick runt där lite o kollade i affärer, men hittade inget speciellt. Sen på kvällen gick jag ut o träffade Emelie,Olivia,Maxine och Mathilda :D Vi var ute och gick lite, hade inte så mkt för oss. Maxine och Mathilda skulle ju tvunget gå i den lilla fontänen på bråhög :P Men måste tillägga att Maxine gjorde väldigt fina gymnastik övningar ;) Sen på kvällen mådde jag ju inte så bra, bara vissa personer som vet varför! Det var då jag fick det tipset om att jag skulle äta något för att må bättre!  Och det hjälpte ju faktiskt :D


Maxine och hennes fina gymnastik övningar i fontänen ;)




TISDAG:
På morgonen kom först Emma till mig i staffanstorp. Men vi hade inte mycket att göra, så vi frsökte få hit mia också :P Lyckades först inte så bra, men sen hittade vi en lösning. Vi åkte in till stan och mötte henne, så åkte vi tillbaka till staffanstorp tillsammans sen. Käkade lite när vi kom hem till mig, sen gick vi och spelade minigolf :D O kan ni möjligen gissa vem som vann om inte jag ;)


Snygg-Mia posar på golfbanan ;)


Snygge-Jag och Snygge-Mia på golfbanan. Låt Mias ansiktsutryck tala för sig själv ^^

Efter minigolfen gick vi hem och tog det lugnt en stund innan det blev mat :) Hemmagjorda hamburgare :D Mycket gott var det, och mätta blev  vi. Sen efter det gick vi ut och mot Filmkedjan för att hyra film och köpa massa godis. Haha, tror vi köpte godis för typ 100 kr xD Sen blev det två filmer, [rec] som var en jätte äcklig skräckfilm :O och även en som heter Another gay movie. Väldigt speciell film, men snygga killar fanns det i den i alla fall ;)

En av killarna i filmen: Darrly Stephens ♥


 

ANOTHER GAY MOVIE
 



 

[rec]


Fast nu va det så att vi vågade inte se skräckfilmen själva mitt i natten, så vi väntade med att se den till på morgonen...men den blev inte mindre läskig för det :S  Sen låg vi bara o sega hela dagen till Emmas pappa kom och hämtade dem vid 5 tiden  xD  hehe!



Onsdag:
När Mia och Emma hade åkt hem tog jag det bara lugnt. Hade lust att sticka ut o träffa nån men jag orkade inte. Så det fick bli en kväll med god grillad mat och helt enkelt hemma mys, behövs det med! Fast jag fixade i och för sig en del på mitt rum. Ska börja ta ut saker där ofrån nästa vecka för vi sak äntligen renovera där :D JAG LÄNGTAR!!! Och nu har vi äen fixat en klädhängare till dom kläderna jag har på gajge...typ så här blev det.


Så här blev det...innan hade jag alla kläderna hängande på fönsterbrädorna, blev ganska mörkt då =/






Torsdag:
Åkte till Sjöbomarknad med familjen på förmiddagen. Inte jätte kul med tanken på att man hela tiden måste gå med dom. Men ja hittade inget i alla fall. Är samma varje år så hade lika bra kunnat stanna hemma o gjort nått annat. När vi väl var hemma hade jag väldigt on i huvudet, orkade typ inte göra något. Men jag var tvungen att gå och lämna tillbaka filmerna vi hyrde, sen skulle jag handla smör också :P Och utanför ica träffade jag Emelie och Maxine :D Så när jag hade varit hemma om och ätit lite och så stack jag ut och träffade dem plus Olivia. Vi stack hem till Maxine och kollade på JÖNSSONLIGAN, riktigt länge sedan man såg det. Vad som hände rästen av kvällen var bara jätte konstigt...och gansak puckat, haha :P  ♥




Fredag:
Åkte till lommastranden idag med päronen. Ville egentligen åka till bo01 o träffa Sammy och Mia. Men fick itne för mamam bara för ja inte kom hem i tid igår :O Så jag kan väl inte påstå att förmiddagen vad den bästa precis. Men där emot blev den bättre fram mot kvällen  :D Cyklade först till mossen där jag skulle träffa Oscar, Linus, Mattias, Linn och några pågar till. Men det eftersom det började regna ganska mkt stack vi hem till Linus o kollade film, JALLA JALLA såg vi :D Haha, när jag sa att jag inte hade sett den innan sa alla bara, va, har du inte sett den :O Men Oscar hade inte heller sett den så ja var inte ensam om det :P När filmen var slut gick vi ut igen, blev för varmt när vi va så många inne på hans rum :P  Vi började gå mot statoil och McDonalds, men ja hade en tid att passa eftersom aj inte va hemma i tid igår...så ja kunde inte hänga med :( Och nu sitter jag här hemma i stället och uppdaterar min blogg...och lång tid har det tagit. SÅ JAG HOPPAS NI LÄSER MIN BLOGG!!! :D ♥

pusspuss ha de bäst ;D <3

Kommentarer
Postat av: linn

svar: jaha okej så synd för dom är så snygga och känns som tights :)

2009-07-18 @ 15:26:38
URL: http://llindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0