Nu kan man slappna av!

Nu har ja äntligen fått reda på viklet gymnasie jag kom in på. Jag sökte först till samhäll-juridik på pauli. Men sen sökte jag om till bernadotte gymnasiet. Så har gått o varit väldigt orolig nu ända till den 1 juli, för då fick jag reda på att jag kommit in på BERNADOTTEGMNAASIET :D Känns så sjukt härligt nu när man bara kan slappna av och inte tänka på om man kom in eller inte. Så nu e de bara o vänta på att det ska bli den 17 augusti, då det är upprop.
Puss på det <3


Snacka om ÖVERLYCKLIG :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Evelina, nu får du ta och skärpa dig. Du får ta och lägga in lite nu annars blir det ju tråkigt. =P



Kram

2009-07-05 @ 11:45:25
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0