Måndag!

Vaknade vid 11 tiden idag med...och då va det dags att börja fixa lite på rummet. För nu ska sakerna snart ut från mitt rum så vi kan börja med renoveringen :D Ska bli riktigt härligt att äntligen få det klart efter att ha bott här i ett gammalt källarrum i ett år. Men som sagt, "Rom byggdes inte på en dag". Men är det någon som har en extra sovplats till mig sen när ja är i staffanstorp kan ni ju säga till...för annars måste jag sova i tvättstugan, inte jätte trevligt :/ Men jag lyckades i alla fall rensa undan lite kläder som ja ine andände/va för små. Så nu ser garderoben mkt finare ut ;D Senare på dagen, lite över fem kom min käre mormor från jönköping hem hit till oss och ska vara här denna veckan. Känner dig lite bunden till att vara med henne nu när hon e här...men ja tänker inte sitta innen för den saken :P Sen vill jag även passa på att säga att det har åskat och blixrat idag, det gillar inte lille Evelina så värst mkt även om det är lite mysigt ;) men nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Ska hjälpa mormor att baka kanelbullar i  morron :D Hoppas alla vet hur bra jag är på det, annars får ni komma och smaka ;)


Så här såg mina bullar ut förra gången jag bakade ;)

pusspuss, sov så sött <3

Kommentarer
Postat av: linn

jag har alltid en sängplats över till dig min fru :D<3

2009-07-22 @ 01:27:23
URL: http://llindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0