Lite jobb, lite sol och bad.

Lite länge sedan ja bloggade nu, får bli ändring på det! Jobbade idag, städade bollrummet, såg rent ut sagt för jävlig ut. Jag, jennifer och johan satt o sorterade bort dåliga bollar i typ 15 min minst :S  Sen skulle vi vara inne i de lilla rummet o fixa i ordning. Men till slut blev det bra i alla fall :) 


                                      
                                      Så här såg det ut FÖRE städningen.

                     
       
            Och så här såg det ut när vi hade städat, ganska stor skillnad?


Efter jobb cyklade jag och jessica hjärtat till ribbab och träffade joel och sebbe, blev lite bad men där va massa tång och vääääldigt lång grunt, så vi bärtämmde oss för att ctkla till Ön i stället. Och där kunde man bara hoppa i, så vidare man inte gick ner från stegen. Jag hoppade i alla fall i. Det kom även en SVAN-FAMILJ och trodde vi hade mat, men vi ville inte ha dem där när vi badade så vi fick shasa bort dom på nått sätt :P  

 Här har vi dom onda svanarna!

Sen stack jag ocj jessica hem till henne och gjorde hamburgare, till efterrätt blev det gordgubbar med glass och en film att mysa till :D tack för idag hjärtat <333


massor med kärlek till dig! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0