Bio!

Va i lund och såg på bio idag med mamma och anders :) Såg " The proposal" med sandra bullock. Den var en väldigt sevärd film :D Tror att Sandra är min nya favorit skådespelare. Men här kommer en lite trailer även till denn film ;)



 

När jag sedan kom hem stack jag nästan direkt ute igen och träffade linn, frida, mattias och emil på buss stationen, sen gick vi vidare till nöjes där emil köpte godis, och även där mattias glömde sin cykel. Gick hem till mattisa sen och kollade på hig school musical 3, som jag inte har sett innan. fast linn och frida satt o grät hela tiden för den va sorglig, men de va den inte x) när filmen sen va slut vid 00.30 började vi dra oss ut och hem. på väge mötte vi även linus, marcus och martin. på väg hem till mig hittade jag en jätte fun bukett som kunde duga som brölloppsbukett. så det slutade med att jag och linn gife oss, så fick frida vara präst och killarna bästman ;) sen fortsatte vi hemåt och även denna dagen fick ett bra slut :D <3

pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: linn

vi får alltid bra slut :) haha, tack för kvällen min fru :)<3

2009-07-20 @ 15:40:46
URL: http://llindsjo.blogg.se/
Postat av: linn

var helt tomt utan dig med, fast jag har ju själv bara varit iväg i knappt två timmar så, ja det får vi göra, men det har regnat nu så vi får vänta lite, aha okej men vi får hitta på något efter eller innan också om vi hinner det, men när ska du till din pappa igen då? <3

2009-07-21 @ 01:21:43
URL: http://llindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0