Sista veckan!

Nu är det sista veckan innan skolan börjar. Just nu har jag min morbror, kusin och mormor på besök från sthlm och jönköping. Har saknat morbror väldigt mkt, han e typ som en bror för mig! Var i alla fall och spelade lite badminton med han idag. Han trodde verkligen att han skulle vinna...MEN, det gjorde han verkligen inte ;) tog till och med några poäng med fel hand, haha! Sen stack vi och handladde lite o sen blev det hem o käka för att sen hämta ut busskortet till skolan som börjar redan på måndag. Tycker det här sommarlovet har gåt aldeles för snabbt. Men det gör inte så mycket eftersom jag faktiskt har längtat till skolan.


Jag och morbror Tero!<3


Tero och kusin Winston!<3




Och i morgon ska jag äntligen åka till det efterlängtade lägret med träningen i Borrby, lite utanför Ystad. Ska vara där fredag till söndag, så man missar ju invigningn på malmöfestivalen. Men där emot är jag där när det slutar ;) Lägret är i alla fall något ja har sett fram emot ända sedan innan sommaren. Tänkte att herre gud vad det är långt kvar, men allt har bara gått så sjukt jäkla snabbt! Men så e det. Nu ska jag sova!

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0