I Like Shopping!

Var med pappa en runda på stan idag. Var tänkt att jag skulle köpa ett par nya skor. Först gick vi bara runt och kollade. Känndes som jag aldrig skulle hitta ett par! Och hade verkligen ingen lust att leta i heller när det var så varmt. Men efter att ha gått in och ut i alla affärer som fanns nästan hittade jag ett par Fred Perry på Nilssons.




Som sagt blev det bra till slut! Har kollat på dem innan också men har inte varit läge att köpa dem då. Men nu tog jag chansen. Sen när jag väl hade hittat skor blev jag på gott shopping humör och hittade nästa fina sak på MQ. En vit klänning på rean. Hade kostat 400:- men så var det nedsatt till halva reapriset, så det blev bara 100:- att betala!



Vit tubtopp klänning med band i midjan. Älskar den =)



Sist men inte minst blev det en svart t-shirt med en bild av Madonna på, som jag hade tänkt ha på mig i morgon när jag ska gå på Madonna konserten! LÄNGTAR :D



Svart t-shirt med Madonna tryck från H&M.




För övrigt så märke jag nu att jag inte kunde ladda upp bildet på BDB, varför vet jag inte. Men hoppas det fixar sig snart!

pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: linn

ja äntligen ska vi få ses, du är så saknad :( <3<3

2009-08-11 @ 14:19:50
URL: http://llindsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0