Angles!

Dags att sätta fart på bloggandet nu igen kanske?  Idag har jag i alla fall haft väldigt trevligt. Cyklade först hem till käte farmor och farfar för att hämta en sak, sedan vidare till sibbarp där jag träffade Matilda och Emma. Blev ett par dopp men det var verkligen inte varmt. Tror det var 17 grader. Så de va ju inte precis så man kände för att vara i jätte länge! När vi tröttna på stranden cyklade vi till hem till Emma i Bunkeflo och spelade lite spel, vem vann om inte jag! Matilda stack hem föt att äta och jag stannade kvar och åt hos Emma, det blev stekt potatis med grillad kassler. Mycket gott var det. Lite efter att vi ätit körde vi moppe hem till Matilda. Men det blev en LITEN omväg bara! Och eftersom vi inte hade så mycket att göra hos Matilda bestämde vi oss får att gå ut på en liten prommenad. Måste tillägga att man kan verkligen ha kul när man är ute och går! Bilderna säger ju verkligen allt. Efter att ha gått runt lite i Bunkeflo gick vi tillbaka till Matilda igen och kollade lite TV. Sen när vi även tröttnat på det visade Matilda mig hur man gjorde om bloggens design. Så nu vet jag hur jag sak göra för att få den som jag vill. Tack så mycket guman! ♥  Sen va det dags att ta sig hemåt. Emma körde moppe o jag åkte. Ganska härligt va det! Tog mina saker hemma hos henne sen hämta pappa mig och cyklen på macken. Tack för en mycket trevlig dag tjejer, och hoppas vi ses snart igen.


Matilda och emma posar på stranden!


Även jag passade på att göra en liten pos!


The Angles!

(jag,matilda,emma)


Visar bara min att även ja har en liten manlig sida immon mig!


Mina kära vänner i "Afrikaparken"


Alltid lika snygg!


Love you!
Och tack för hjälpen med bloggen :)<3



pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: matilda!!

dety var så lite gumman. (L) tack så mycket tjejer för en rolig heldag! hoppas det blir fler. :P



Kram

2009-08-02 @ 16:48:06
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0