16 år!

Nu är jag äntligen 16 år! När nedräkningen började känndes det som evigheter till min födelsedag. Men nu är den redan över! Jag hade i alla fall en bra dag! På morgonen kom pappa o sjöng för mig, och jag fick min första present. Det var ett Thomas Sabo armband. Väldigt fint :)


Fick även en söt liten berlock som skulle föreställa en liten ballerina sko av pappas tjej Li. Tack tack :)


Efter jag varit hos farmor tog jag bussen hem och hjälpte pappa fixa lite inför kalaset! Men det blev inte så mycket gjort för min del. I stället gick jag och gjorde mig i ordning, som ju tog sin lilla tid. Men till slut hittade jag vad jag skulle ha på mig efter många om och men. På mitt 16-års kalas såg jag ut så här:

/

t-shirt med zebra tryck - H&M
svart pennkjol -  H&M
vitt bälte -  gina tricot
zebra örhängen - H&M



Fick även de här två väskorna. Det är väl tänkt att jag ska ha adidas väskan till skolan sen!

1. svart/vit Adidas väska - Inter sport
2. svart axelrämms väska - Lindex


Sen ficka jag även en tränings bag till badmintonen av farmor o farfar, har ingen bild på den än, men kommer välsnart!
Och så fick jag ett grått linne med bara ett axelband, en silver ring formad som ett slingrande blad runt fingret, silvriga ring-örhängen och ett halsband.

Sen var det äntligen dags för att äta, blev en enkel tacogratäng. Ris och tacoköttfärs blandat med lite crem frech med ost och tomat som topping. Smarrigt! Sen blev det tårta och kaffe. Så här såg min goda tårta ut:



Den va lika god som den ser ut!
sockerkaks botten, jordgubbar i understa lagret, nån vanilj/citron kräm i mellersta lagret och grädde med massa gordgubbar på det översta lagret. MUMS!



Här sitter vi o äter. Pappa, Li, Brossan, Simon och JAG! Dom tyckte jag skulle smaka lite Xante, men de va verkligen inte gott, fy fan vad det smakade xD Det hela avslutade i alla fall med att min käre bror somnade i min säng när jag satt vid datan o han låg och kollade tv i min säng.




Och eftersom jag tyckte han låg så bra där ville jag inte flytta på honom, sp jag bäddade ner honom så fick han ligga där hela natten!



Efter att jag stoppat om honom sov han ganska så gott! Älskar dig bror. ♥


Pusspuss och tack alla för en trevlig dag! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0